Udflugt til Øvre Strandkær
23-06-2026
Udflugt til Øvre Strandkær
Mandag d. 29. juni kl. 12.00 tager vi på en hyggelig udflugt med kaffe og sandwich til Øvre Strandkær på Mols. Vi går en lille tur, hvor alle kan være med, hvis vejret tillader det, og der bliver god tid til at nyde naturen i roligt tempo. Mest af alt vil vi nyde hinandens selskab og den medbragte mad og kaffe i afslappede omgivelser. Vi kører i hinandens biler fra Kafe Kolind kl. 12.00, så husk at komme i god tid, hvis du har brug for kørelejlighed eller kan tilbyde en plads i bilen.

